The World Is Overflowing With Monster, I'm Taking A Liking To This Life
Hot
9,234
5.0
3 votes
Language: English
Download APP
Rss
Information
Language: English
5.0
3 votes
Language: English
Synopsis
On his way home from his office, the main protagonist drove and ran over a big dog. At that moment, he heard the sudden sound of a voice inside his head. ?The monster has been subjugated, gaining experience points.? 「Eh?」 Before anyone knew, the world has changed. Monsters appear, this is a game-like world where levels, skills, and status exist. This is an adventure where the modern world becomes fantasy and where the main protagonist has to strive hard for his survival.
Follower
Post more
Transmit
Follow
Report
Original
Mr. Yuri Inspector
Mr. Yuri Inspector
May 15, 2019
Isekai Quartet is basically an isekai of people from isekai’s who get transported into an isekai world where they go through a isekai school life
did I mention there’s isekai yet?
So I thought this anime would be great
and yes it turned out to be so.
If you want to really get to juice sucked out of this anime then you got to watch the anime’s that isekai is based off.
Oh yeah I forgot to mention the plot of this anime is that 4 different isekai anime’s come together and go through a school life.
It’s really amazing to see how the protagonists and side charracters interract with eachother.
AND ITS MORE AINZ SAMA CONTENT YEEEEEEEES
Yeah I love overlord so..this anime was great. Yeah

I slap on this one a 10/10 I watch the intro and ed everytime I watch it idk why but it’s all so gret bc of dem all other anime stuff and stuff
Ye.
0
Transmit
Follow
Report
Original
God of Animes
God of Animes
Nov 04, 2020
@Anime.sky.723 Thankyou for Taking to me.


Thankyou Who ever Did anything for me.
Hoping you will forgive me.
I am Done With This Life.
1
Transmit
Follow
Report
Original
DriftingCynic
DriftingCynic
Aug 15, 2018
#NISEKOII don't know what to say... I've just finished reading and I'm oddly at peace.
The characters were diverse and enjoyable, with even the parents having their own charms.
I would recommend this to anyway Who had an interest in romcoms as this is definitely one for the records.
0
Transmit
Follow
Report
Original
random_poet
random_poet
Aug 24, 2018
#Getting-married-is-not-easytake it from someone who is married. yup... this could be real...
i'm just confused with the harem tag. 🤣🤣🤣
0
Transmit
Follow
Report
Original
Mr. Yuri Inspector
Mr. Yuri Inspector
May 18, 2019
So no game no life is a isekai.
..why am I making so many isekai recommendations wtf.
Well it’s a isekai and oh boy IS it GOOD
So there is the main protagonist Sora and her “sister” Shiro and they are like the ultimate neet group.
So because they are so good a god, a fucking god comes and invites them to a world that everything is decided by games. Like tbh I would die of poverty in like a second
So obviously because they are godly neets they stomp on everybody. yeah. SHIRO is QUEEN
There’s a lot of SPICE too, not too much but fairly enough and it makes the anime gold. The design of the anime is fablous too
The only thing bad about this anime is WHERE IS FUCKING SEASON TWO DESR GOD I’VE BEEN WAITING FOR 5 OR 6 YEARS NOW AAAAGH
0